tirsdag 23. juli 2013

10 bilder fra vår Vestlandssommer

Fint sengetøy hos mamma og pappa
 
Fjelltur i regn og 12 grader. Men vi bada i elva lell, vi!

Fyr i peisen - en nødvendighet

Det samme med kaffe i koppen og mammas sjal rundt skuldrene

Sommermat i glasstua

Gullgutten sikret makrellmiddag til seks personer - godt jobba!

Kornsnoken og jeg. Punkt #82 på denne lista er herved utført.

Italiensk i Bergen

Luftig på Aksla i Ålesund - gulljentas jomfrutur i fullt klatreutstyr

Og bare fordi Morten Schakendas kanelknuter går for å være verdens beste, måtte vi legge hjemturen via Lom. Skal ikke så mye til før jeg velger noen timers ekstra kjøring, nei...
 
Sommeren fortsetter her østpå . Og selv om jeg allerede savner "slike fjell og dalar", så må jeg innrømme at det var nokså deilig å komme hjem til 25 grader, sol, grilling og bading på Kadettangen i dag. Måtte finværet vare en god stund til - det er mye ferie igjen å ta av!

4 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Koselige bilder bortsett fra... den med snoken. Huttetu!!!

:D

Anaruh sa...

Haha - den var ikke så ille, altså. Faktisk ganske så behagelig å holde på :)

Synne sa...

Så fett at du holdt en snok! De føles så kjølige og glatte!
Jeg har også vært på fjelltur i sommer, og spist mye god mat i godt selskap - bildene dine viser liksom akkurat hvoran ferien bør se ut, hoho!

Anaruh sa...

Den her kjentes ganske varm ut, Synne, men det var sikkert fordi den hadde ligget i buret sitt under to deilige varmelamper :) Men den var veldig behagelig å holde, altså :)

Har hatt en kanonfin ferie - den beste på flere år! Flere bilder kommer sikkert snart.

Ha en fortsatt fin sommer!