torsdag 11. september 2014

10 ting å pakke i kofferten når man skal på venninnetur til London

London, baby
London, baby!

Akkurat nå holder jeg på å pakke; i morgen tidlig reiser jeg til London sammen med en av mine beste venninner! På agendaen står Afternoon tea på The Brown's Hotel, The Mousetrap på St Martin's Theatre, vandring i Notting Hill, og selvfølgelig litt shopping. Foreløpig ser pakkelista sånn her ut:
  1. Billettene til The Mouse Trap! Er så redd for å glemme disse
  2. Pass, lommebok, bookingreferanser
  3. Mobil, nettbrett, ladere, fotoapparat,
  4. Paraply, en jakke/blazer og gode gåsko
  5. Antrekk til teater og afternoon tea
  6. Klesskift
  7. Pysj
  8. Toalettsaker og sminke
  9. Bok. Eller - la oss si bøker...
  10. Adresseoversikten over steder vi vil besøke
Noe jeg har glemt?

4 kommentarer:

Maren sa...

Åå, så gøy! Håper du får noen fantastiske dager <3

kaostroll sa...

Billetter, pass og penger - så har du det du trenger. 😃 Sto adapter på lista? Gjerne også en skjøteledning dersom du har mange dingser som trenger strøm.

Men rekker du lese noe særlig på venninnetur da?

Synne sa...

Åh, jeg elsker London! God tuuur!

Anaruh sa...

Kaostroll: Adapter stod ikke på lista. Og ble heller ikke tatt med. Og måtte kjøpes i hotellresepsjonen... Og nei. Jeg leste ingenting på turen. Skulle ha sjekket kommentarene her før jeg gikk og la meg på torsdag :p

Synne og Maren: har hatt en supertur! Kommer sikkert til å dele noen bilder, selv om det ikke ble tatt så mange. Var opptatt med å ha det gøy i stedet :)