mandag 19. oktober 2015

10 planer for uke 43

Jadda!

Tilbake til hverdagen etter en fantastisk helg i Nice! Deilig sommervær, tidenes utsikt på hotellrommet, franske frokoster, fine innkjøp (må se om jeg ikke får laget en liste) og usedvanlig godt selskap. Energien fra denne helgen kommer til å vare lenge, og selv om jeg ikke var i seng før klokka to i natt, så våknet jeg sånn cirka frisk og uthvilt i dag tidlig, klar til å ta fatt på ukens gjøremål:
  1. Rydde på plass siste rest av sommerens hageting - check
  2. Skifte på sengene - check
  3. Kaste visne blomster - check
  4. Kjøpe grønn te med eple og kanel - check
  5. Gå i Operaen - ble ikke noe av. Var syk i stedet :(
  6. Gå på teater - check
  7. Gi blod - check
  8. Bestille frisørtime - check
  9. Koke eplemos av de siste eplene fra hagen (snart holder de ikke mer)  - fail
  10. Gå en kveldstur; gjerne med venninne hvis det passer for henne - check
To kvelder ute av huset, en blodgivning og en del etterslep på ting å gjøre siden jeg var borte i helgen; enda en uke med et litt tett program. Men på fredag skal jeg ha hjemmekontor, helgen som kommer er (foreløpig) fri for planer og jeg skal være streng på leggetid og trening, så dette kommer til å gå helt fint. I tillegg skal jeg kose masse med barna; har som sagt litt å ta igjen. Håper alle Listebloggens lesere får en riktig fin uke!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Elsker bloggen din. STOR inspirasjon <3

Anaruh sa...

åh - tusen takk for dine ord! Det er veldig inspirerende med slike kommentarer også, skal jeg si deg :D